کارشناس تشکیلات، تحول اداری و بهره وری

تعداد بازدید:۴۵۳

مهدیه قنبری

کارشناس  تشکیلات ، تحول اداری و بهره وری


  •   سازمان مرکزی

  •   طبقه اول -اتاق 206

  • 31021092

  •  

شرح وظایف:

- جمع آوری آمار واطلاعات لازم جهت طراحی ساختار و بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی

- جاری نگهداشتن تشکیلات اسمی دانشگاه وبروز داشتن آن

- تهیه وتنظیم گزارشات آماری مورد نیاز جهت ارائه به مسئولین مافوق وسایر ارگانهای ذیربط

- مطالعه بخشنامه ها ،دستورالعملها ، آئین نامه های ذیربط و رعایت آن

- انجام بررسیها مقدماتی بمنظور طراحی ساختار سازمانی و طرحهای تشکیلاتی

- انجام امور مربوط به تحول اداری وبهره وری سازمان و بهبود طرحهای تشکیلاتی

- تهیه وتنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف ومسئولیت های واحدهای تابعه دانشگاه با هماهنگی کارشناس مسئول تشکیلات و واحدهای ذیربط

- ارتباط مستمر با کارشناسان گروه تشکیلات و تحول اداری وزارت متبوع و...

- همکاری با سایر همکاران و کارشناسان در زمینه شغلی در محیط کار

-شرکت در دوره های آموزشی مرتبط با پست سازمانی

-شرکت در جلسات با توجه به نیاز با هماهنگی مقام مافوق

- انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق

روابط

- گزارش به مسئول مافوق

 

آخرین ویرایش۰۷ شهریور ۱۴۰۱