برگزاری آئین اختتامیه هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران

۰۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۱ کد : ۷۰۹۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۴۱۱
مراسم اختتامیه هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران بعدازظهر پنجشنبه اول اسفند ۱۳۹۸ در محل تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری آئین اختتامیه هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر حمیدرضا نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند ضمن خیرمقدم به پژوهشگران حاضر در این کنفرانس، از دست‌اندرکاران برگزاری هشتمین کنفرانس ملی مهندسی معدن ایران تقدیر و تشکر کرد.
دکتر نجفی به کیفیت و کمیت مقالات و کمیته علمی این کنفراس اشاره کرد و افزود: این همایش  یکی از بهترین همایش های دانشگاه بیرجند در سال 1398 است.
وی در خصوص جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه بیرجند نیز افزود: در سال جاری حدود ۹۰ دانشجو از کشور افغانستان جذب کردیم و امیدواریم به دلیل اشتراکاتی که با این کشور داریم ، جذب دانشجو را در رشته معدن هم افزایش دهیم.
دکتر نجفی ادامه داد: تلاش می کنیم در جهت رفع مشکل ارتباط صنعت و دانشگاه حرکت نماییم و این گونه کنفرانس ها به تقویت این رابطه کمک می کند که امیدواریم منشاء خیر و برکت باشد.
در ادامه دکتر سعید یوسفی دبیر اجرایی این همایش گفت: این کنفرانس حاصل کار گروهی است که لازم است از کسانی که ما را در این راه یاری کردند تشکر نماییم.
تقدیر از دکتر شیوا عضو هیات علمی پیشکسوت رشته مهندسی معدن دانشگاه بیرجند، تقدیر از کادر اجرایی و دست اندرکاران همایش و گرفتن عکس یادگاری از دیگر برنامه های آئین اختتامیه هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران بود.

آخرین ویرایش۰۱ اسفند ۱۳۹۸