برگزاری نشست تخصصی آنالیز بالینی گام توسط دکتر محمد یوسفی عضو هیأت علمی پردیس علوم رفتاری در چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی در تهران برگزار شد.

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۴ کد : ۲۷۲۳۲ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۶۵

به گزارش روابط عمومی پردیس علوم رفتاری نشست تخصصی "آنالیز بالینی راه رفتن" در چهاردهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی  در تهران برگزار شد. 
مهم‌ترین رویداد علمی ورزشی کشور در سال 1402 با حضور دکتر محمد یوسفی مسئول امور پژوهشی پردیس علوم رفتاری، آقای دکتر آرش ملکی جراح ارتوپد اطفال دانشگاه شهید بهشتی و خانم دکتر زهرا ابراهیم‌آبادی متخصص فیزیوتراپی، در ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ به مدت دو ساعت در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
دکتر یوسفی، با بهره‌گیری از تجربیات خود در  زمینه آنالیز بالینی راه رفتن، به صورت کاربردی درباره نحوه تحلیل، تفسیر و کاربرد نتایج داده‌های کینماتیک، کنتیک و فعالیت الکتریکی عضلات (الکترومایوگرافی) و نقش آن ها در بهبود عملکرد مراجعان و بیان چندین نمونه پرداخت.
آقای دکتر ملکی به بررسی دقیق راه رفتن پاتولوژیک پرداخته و خانم دکتر زهرا ابراهیم‌آبادی در زمینه تفسیر نمودار و اهمیت آن ها در فرآیند توانبخشی توضیحات جامعی را ارائه دادند. 

این ارائه‌ها باعث افزایش اطلاعات و درک شرکت‌کنندگان در حوزه آنالیز بالینی گام شد و با استقبال فراوان از سوی متخصصان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان،  این نشست به فرصتی بی‌نظیر برای گسترش دانش و تبادل نظر در زمینه آنالیز بالینی راه رفتن تبدیل شد. حضور برجسته‌ی اساتید و تخصص‌های گوناگون، این رویداد تخصصی را به یک تجربه مفید و سودمند برای همه شرکت‌کنندگان تبدیل کرد و باعث افزایش انگیزه و شور حاضرین گردید.

آخرین ویرایش۲۳ اسفند ۱۴۰۲