برگزاری نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی

۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۷ کد : ۸۸۶۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۲۷
نشست هم اندیشی عفاف و حجاب شب گذشته و بصورت مجازی برگزار شد.
برگزاری نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی

 

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب ((ویژه دانشگاهیان))، شامگاه گذشته و بصورت مجازی برگزار شد. زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ضمن اعلام این خبر، گفت: این نشست با هدف آسیب‌شناسی مسئله عفاف و حجاب در جامعه و به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب برگزار شد. در این نشست که با حضور یوسف غلامی، جامعه شناس و روان شناس کشوری برگزار شد، شرکت کنندگان به بررسی مسئله عفاف و حجاب پرداختند.

این پژوهشگر ضمن بیان این نکته که در خارج از کشور جهت توسعه بی‌حجابی در داخل، طرح و برنامه وجود دارد، خاطر نشان کرد: متاسفانه فعالیتهای فرهنگی در کشور به درستی پیش نمی‌رود. وی همچنین افزود: ما در سالهای دور مسئله عفاف و حجاب را از امنیت جدا کرده ایم، در حالی که این مسئله نیازمند وحدت و همبستگی دارد. وی با انتقاد از نگاهی که هم اکنون در جامعه به وضعیت حجاب در جامعه می شود، گفت: علیرغم اینکه مسئله عفاف و حجاب دارای محورهای مختلف است، ما فقط به مسئله حجاب تمرکز کرده‌ایم و سایر محورهای حجاب به فراموشی سپرده شده است.

در ادامه این نشست، حاضرین به بیان سوالات و نظرات خود در این زمینه پرداختند. شایان ذکر است این نشست هم‌اندیشی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.

آخرین ویرایش۲۲ تیر ۱۳۹۹