صبحانه کاری و نشست صمیمی رئیس دانشگاه بیرجند با  کارکنان انتظامات

۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۶ کد : ۵۹۰۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۶۷۲
نشست صمیمی و صرف صبحانه‌کاری دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند با همکاران انتظامات صبح امروز پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ برگزار شد.
صبحانه کاری و نشست صمیمی رئیس دانشگاه بیرجند با  کارکنان انتظامات

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان ضمن تقدیر  و تشکر از زحمات و تلاش های همکاران در بخش انتظامات دانشگاه به نبود رده‌بندی در بین کارکنان اشاره کرد و گفت: وجود همه کارکنان برای سیستم دانشگاه لازم و ضروری است.
رئیس دانشگاه با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حراست دانشگاه،گفت: انشالله با استفاده از ابزار، تکنولوژی و نیروی‌هایی که از تجمیع دانشکده‌ها در اختیار قرار می گیرند این مشکل را تا حدودی رفع خواهیم کرد.
دکتر علی ثقه‌الاسلامی مدیر حراست دانشگاه نیز ضمن تشکر از دکتر خامسان بابت برگزاری این جلسه، به کمبود نیروی انسانی در حوزه انتظامات دانشگاه اشاره کرد و از راه‌اندازی اتاق پایش تصویری دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.
در ادامه جلسه همکاران انتظامات در یک فضای صمیمی به بیان مشکلات و دغدغه های حوزه کاری خود پرداختند که از مهم‌ترین آن می توان به اعمال سختی کار، اضافه کاری، ایجاد کیوسک در ورودی دانشگاه، کمبود نیروی انسانی، محول شدن مسئولیت های غیر مرتبط به نگهبانان,  کمبود امکانات مناسب در محل نگهبانی، تعیین ساعت کاری فروشگاه های مجتمع آفتاب و ایجاد ساز و کار مناسب برای استفاده از کلاس های آموزشی ویژه کارکنان اشاره کرد.

آخرین ویرایش۲۱ آذر ۱۳۹۸