دومین دوره آموزشی توانمندسازی و توسعه حرفه‌ای مدرسان مدعو آغاز شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۶ کد : ۲۸۶۹۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۶۰
دومین دوره آموزشی توانمندسازی و توسعه حرفه ای ویژه مدرسان مدعو کمتر از ۳ سال سابقه تدریس، روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ در دانشگاه بیرجند آغاز شد.
دومین دوره آموزشی توانمندسازی و توسعه حرفه‌ای مدرسان مدعو آغاز شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دومین دوره آموزشی توانمندسازی و توسعه حرفه‌ای ویژه مدرسان مدعو دانشگاه بیرجند به همت مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی در دانشگاه بیرجند آغاز شد.
مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی توانمندسازی و توسعه حرفه‌ای ویژه مدرسان مدعو با حضور دکتر هادی پورشافعی، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی و جمعی از مدرسان مدعو برگزار شد.
در ابتدای مراسم، دکتر هادی پورشافعی ضمن تبریک ماه ربیع الاول، و قبولی توجهات و توسلات ماه محرم و صفر، به اهمیت و نقش آموزش در ارتقای کیفیت آموزشی، نقش مهم معلمان در تدریس و لزوم توانمندسازی و توسعه حرفه‌ای آنان و موضوع فراگیر و جامع بودن آموزش‌ها برای همه اساتید و مدرسان با هر رشته و سابقه را مطرح کرد و این دوره‌ها را فرصتی برای تبادل و تعامل و ارتقای کیفیت آموزش دانست.
این دوره آموزشی با حضور 35 نفر از مدرسان مدعو به مدت 10 ساعت، در روزهای 17 و 18 شهریور ماه 1403 در دانشگاه بیرجند در قالب کارگاه‌های ذیل برگزار خواهد شد:
1.  طرح مفاهیم بنیادی کارگاه: ارائه یک مدل
2.  روشهای فعال و فنون تدریس
3.  طراحی آموزشی و طرح درس
4.  شیوه‌های سنجش و ارزشیابی آموزشی
5.  مهارت‌های ارتباطی در کلاس درس
لازم به توضیح است این دوره آموزشی از روز دوشنبه نیز به مدت 20 ساعت برای اعضای محترم هیأت علمی جدیدالاستخدام نیز برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۸ شهریور ۱۴۰۳