همزمان با ارتقاء چشمگیر دانشگاه بیرجند در رتبه‌بندی استنادی علوم جهان اسلام (ISC)؛

ابلاغ مراتب تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بهبود عملکرد و ارتقاء جایگاه دانشگاه بیرجند

۱۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۹ کد : ۲۶۵۷۳ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۹۷۵
دکتر علی شمسی‌پور، مدیرکل حوزه وزارتی طی نامه‌ای، مراتب تقدیر و تشکر وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری از عملکرد ارزنده و تأثیرگـذار ریاست محترم دانشگاه بیرجند و همکاران محترم دانشگاه که موجب بهبود عملکرد و ارتقاء جایگاه دانشگاه بیرجند در رتبه بندی دانشگاه‌های کشور شده است را ابلاغ کرد.
ابلاغ مراتب تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بهبود عملکرد و ارتقاء جایگاه دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در تقدیرنامه صادره از سوی دکتر شمسی‌پور، مدیرکل حوزه وزارتی به دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه، آمده است؛ باعنایت به انتشار رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور در سال 1401 توسط مؤسسۀ استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و با عنایت به ارتقاء 14 رتبه‌ای جایگاه آن دانشگاه در سال 1401 نسـبت به سال 1400، بدینوسـیله مراتب تقدیر و تشکر وزیر محترم علوم، تحقیقات و فنـاوری از عملکرد ارزنـده و تأثیرگـذار جنابعالی و همکاران محترم آن دانشـگاه که موجب بهبود عملکرد و ارتقاء جایگاه دانشگاه بیرجند در رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور شده است، ابلاغ می‌شود.
امید است با تداوم این روند رو به رشـد، شاهد افزایش موفقیت های علمی و پیشرفت روزافزون آن دانشگاه باشیم. دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه حضرت احدیت خواهانم.
لازم به توضیح است؛ دانشگاه بیرجند در رتبه‌بندی استنادی علوم جهان اسلام(ISC) در سال 1401-1400 با 14 پله صعود رتبه 36 را در بین 111 دانشگاه، و با 11 پله صعود، رتبه 31 را در بین دانشگاه‌های جامع کشور کسب کرده است.

آخرین ویرایش۱۲ دی ۱۴۰۲