معاون وزیر علوم در مراسم افتتاح مرکز آموزشی علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند: رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی بر اساس نیازهای تخصصی کشور است

۰۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۱ کد : ۱۹۸۸ اخبار دانشگاه اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۴۴۸
معاون وزیر علوم در مراسم افتتاح مرکز آموزشی  علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند: رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی بر اساس نیازهای تخصصی کشور است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از مرکز آموزشی علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی گفت: سیاست وزارت علوم بنا بر کیفیت است و تنها بر روی ارائه آموزش تاکید ندارد.

دکترمجتبی صدیقی در این مراسم که امروز یکم اسفندماه در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برگزار شد بیان کرد: رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی بر اساس نیازهای تخصصی کشور است.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه از ابتدا برای رفع نیازهای کشور شکل گرفته است، افزود: سیاست وزارت علوم بنا بر کیفیت است و تنها بر روی ارائه آموزش تاکید ندارد.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: مراکزی که توجیه لازم نداشتند و با کیفیت رشته‌هایی ارائه نمی‌دادند، بازنگری شدند.

دکتر صدیقی یادآور شد: دانشگاه جامع علمی بر اساس نیاز بازار رشته‌هایی را راه‌اندازی و به محض رفع نیاز، رشته دیگری را جایگزین می‌کند.

آخرین ویرایش۰۳ اسفند ۱۳۹۷