نشست صمیمی تشکلهای دانشجویی با مسئولین فرهنگی دانشگاه

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۳ کد : ۱۲۶۹۸ اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۱۶۵۹
نشست صمیمی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شامگاه چهارشنبه یکم اردیبهشت و بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نشست صمیمی مسئولین فرهنگی دانشگاه با حضور دبیران و اعضای تشکل های دانشجویی شامگاه چهارشنبه اول اردیبهشت ماه بصورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به تشریح برکات ماه مبارک رمضان پرداخت.وی ضمن تأکید بر نقش دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی، خاطر نشان کرد: قطعاً عدم حضور دانشجویان در فضای دانشگاه، اجرای برنامه های فرهنگی را با مشکل مواجه کرده است و صدای پای علم و دانش و چشمه های روشنایی شنیده نمی شود.دکتر زنگویی ضمن عرض تبریک به انجمنهای علمی دانشجویی و کانونهای فرهنگی و هنری در جشنواره های حرکت و رویش گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از تمامی طرح ها، ایده ها و برنامه های دانشجویی حمایت می کند وزمینه را برای فعالیت های دانشجویی آماده و مهیا می‌کند. 

در ادامه، دکتر محمدی، مدیر فرهنگی دانشگاه نیز ضمن تأکید بر فعالیتهای دانشجویی و مشکلات ناشی از عدم حضور دانشجویان، بر حمایت مدیریت فرهنگی دانشگاه در آماده سازی زیرساختهای لازم جهت فعالیتهای فرهنگی واجتماعی اشاره کرد.
 در بخش پایانی این نشست صمیمی، نمایندگان تشکلهای دانشجویی به بیان مشکلات و مسائل مربوط به انجام فعالیتهای دانشجویی پرداختند. مشکلات در اختیار قراردادن بودجه انجمنهای علمی، استفاده از بسترهای نرم افزاری دیگر در کنار ادوبی کانکت، همکاری متقابل با معاونت پژوهشی دانشگاه، حق الزحمه کار دانشجویی و ........ از جمله مواردی بود که نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به آن پرداختند و مقرر گردید پیگیری لازم در این خصوص صورت گیرد. در پایان این نشست مقرر شد بصورت هر دو ماه یکبار این نشست ها برگزار شود.

آخرین ویرایش۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰