انتشار کتاب مقدمه ای بر مخابرات MIMO توسط انتشارات دانشگاه بیرجند

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۷ کد : ۱۲۵۰۹ اخبار اخبار برگزیده آخرین اخبار
تعداد بازدید:۲۹۸۹
انتشار کتاب مقدمه ای بر مخابرات MIMO توسط انتشارات دانشگاه بیرجند

کتاب مقدمه ای بر مخابرات MIMO نوشته جری آر. هامپتون و ترجمه شده توسط دکتر محمد حسن مجیدی عضو هیات علمی و خانم فاطمه صالحی دانشجوی دکتری دانشگاه بیرجند با همکاری انتشارات دانشگاه به چاپ رسید.

این کتاب به عنوان یک راهنمای جامع، حاوی همه ی مطالبی است که شما نیاز دارید تا به سرعت به تئوری و پیاده سازی تکنیکهای MIMO دست یابید. پوشش عمیق موضوعاتی از قبیل انتشار امواج RF ، کدگذاری فضا-زمان، مالتیپلکس فضایی، OFDM در MIMO برای کاربردهای باند وسیع، فرمول تئوری ظرفیت MIMO و تخمین کانال، به شما درک عمیقی از چگونگی به دست آمدن نتایج ارائه خواهد داد؛ همچنین شرح مفصل چگونگی پیاده سازی MIMO در شبکه های تجاری WiFi و LTE به شما کمک خواهد کرد تا مفاهیم تئوری را برروی سیستمهای بیسیم عملی اعمال نمایید.

مفاهیم کلیدی در ریاضیات (ماتریس‌ها) و تئوری اطلاعات، در حد نیاز معرفی شده و بسط می‌یابد و نتایج کلیدی، گام به گام بدون حذف جزئیات استخراج می‌شود. به علاوه مثال‌های حل شده‌ی متعدد و مسائل آخر فصل به منظور تقویت و تثبیت یادگیری، یک معرفی کاملی از MIMO برای هر فرد مبتدی در این زمینه ارائه می‌دهد.

 Jerry R. Hampton یک مهندس پژوهشگر، با بیش از 30 سال تجربه در مهندسی سیستم‌های مخابراتی است. او یکی از مهندسان حرفه‌ای در آزمایشگاه فیزیک کاربردی و استادیار دانشکده مهندسی وایتینگ، در دانشگاه جان هاپکینز است، که یک دورهی تکمیلی در مخابرات بیسیم MIMO تدریس میکند.

آخرین ویرایش۱۵ فروردین ۱۴۰۰