آیین تجلیل، تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش دانشگاه بیرجند

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۲۴۸۰ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۲۱۴
آیین تجلیل، تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش دانشگاه بیرجند امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ با حضور دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر غلامرضا محتشمی‌برزادران، رئیس اسبق دانشگاه و جمعی از مدیران برگزار شد.
آیین تجلیل، تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در آیین تجلیل، تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش دانشگاه بیرجند که امروز چهارشنبه 27 اسفند 1399 در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، از خدمات سیدمهدی حسینی، مدیر سابق هسته گزینش دانشگاه قدردانی شد و محمدجواد مشاوری‌نیا به‌عنوان مدیر هسته گزینش دانشگاه معرفی گردید.
دکتر محتشمی‌‌بزرادران، رئیس اسبق دانشگاه بیرجند، با آرزوی موفقیت و سلامتی برای سیدمهدی حسینی، مدیر سابق هسته گزینش دانشگاه به خاطراتی از دوران تصدی ریاست دانشگاه اشاره کرد و افزود: آقای حسینی فردی امین، صادق، معتمد و دارای نهایت درجه اخلاق هستند که در کارنامه ایشان جز کارهای خداپسندانه و عام‌المنفعه مشاهده نمی‌شود. دکتر محتشمی ادامه داد: ایشان در 22 سالی که در حوزه ریاست مشغول به خدمت بوده‌اند تمامی رؤسای دانشگاه با سلایق متفاوت از ایشان بهره برده‌اند.
دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند با اعلام تعداد کارمندان بازنشسته دانشگاه در سه سال اخیر، گفت: تمامی افرادی که در این مدت به کسوت بازنشستگی نائل آمده‌اند کارمندانی کلیدی و با کوله‌باری از تجربه بوده‌اند. وی با ابراز خرسندی از حضور آقای مشاوری‌نیا در این مسئولیت مهم و کلیدی، گفت: برای آقای حسینی که  سالیان متمادی در سمت‌های رئیس حوزه ریاست، مدیر هسته گزینش و مشاور رئیس در امور کارکنان خدمت نموده‌اند آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت دارم.
در ادامه سیدمهدی حسینی، مدیر سابق هسته گزینش دانشگاه از برگزاری این جلسه تشکر کرد و بیان داشت: از دکتر محتشمی که باعث حضور اینجانب در حوزه ریاست شدند قدردانی می‌نمایم و برای تمامی همکاران و حضاران در نشست بهترین‌ها را آرزومندم.

آخرین ویرایش۲۷ اسفند ۱۳۹۹