دانشجویان روانشناسی از کلینیک خدمات تخصصی روانشناختی همراه بازدید کردند

۰۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۳:۰۲ کد : ۲۷۹۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۳
بازدید علمی دانشجویان ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ رشته روان‌شناسی از کلینیک خدمات تخصصی روانشناختی همراه با هدف آشنایی بیشتر با محیط کلینیک روانشناختی به همت انجمن علمی روان‌شناسی و با همکاری کانون همیاران سلامت روان دانشگاه بیرجند به مناسبت روز مشاور و روان‌شناس، عصر روز یکشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ با همراهی آقای مصطفی حسین‌پور برگزار شد.

این کلینیک دارای بخش‌ها و امکانات متنوعی مانند: اتاق‌های مشاوره روانشناختی، اتاق مشاوره حقوقی، اتاق کاردرمانی کودکان و سالن کنفرانس بود. در ابتدای بازدید آقای حسین‌پور، درباره‌ی پیشینه کلینیک، نحوه‌ی ارجاع و یا وقت گیری مراجعین، تعرفه سازمان نظام برای مشاورین با مدرک ارشد و دکتری، نحوه‌ی شرح حال نویسی در پرونده مراجعین، معرفی مشاورین کلینیک و رویکردهای درمانی آن‌ها توضیح دادند.

دکتر محمد حسین سالاری‌فر با رویکرد فراشناخت، دکتر مهدی رضایی، طرحواره درمانی، دکتر احمد خامسان، مشاوره، خانم سمانه موسوی، زوج درمانی و مشاوره خانواده، خانم راضیه ملکوتی، مشاوره تحصیلی و آقای شریفی در زمینه مشاوره شغلی به مراجعین خدمات تخصصی روانشناختی ارائه می‌دهند. در ادامه دانشجویان از قسمت‌های مختلف کلینیک بازدید کردند و با محیط و شرایط فیزیکی اتاق‌ها، نحوه‌ی قرارگیری صندلی‌ها و وسایل در اتاق مشاوره آشنا شدند.

در پایان از آقای حسین‌پور بابت توضیحات کامل و دلسوزانه به دانشجویان تقدیر مختصری به عمل آمد و از دانشجویان نیز پذیرایی شد.

آخرین ویرایش۰۱ خرداد ۱۴۰۳

نظر شما :