در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی برگزاری رویداد ملی زرناب

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۴ کد : ۲۷۳۸۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۷۱
جلسه هم اندیشی برگزاری رویداد ملی زرناب، به دعوت کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان روز سه شنبه ۲۸ فروردین، با حضور اعضای کمیسیون و سایر مجموعه‌های متولی برگزار گردید.
جلسه هم اندیشی برگزاری رویداد ملی زرناب

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند،  در جلسه هم اندیشی برگزاری رویداد ملی زرناب،  مهندس بیکی، رئیس کمیسیون درخصوص اهمیت و ضرورت برگزاری این رویداد تأکید کرد و از دانشگاه بیرجند بخاطر برگزاری این رویداد ملی تشکر و قدردانی کرد. ایشان از همه مدعوین تقاضا کرد پیشنهادات و نحوه حمایت خود از برگزاری بهتر رویداد را اعلام نمایند. در ادامه دکتر اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه و دکتر اکبری، مدیر ارتباط با جامعه و صنعت درخصوص هدف برگزاری رویداد و اقدامات انجام گرفته تاکنون و زمینه‌های مدنظر جهت مشارکت دستگاه‌های اجرایی توضیحاتی بیان داشتند. سپس هریک از حاضرین، نقطه نظرات خود را در جهت بهتر برگزار شدن این رویداد  مطرح کردند و درخصوص نحوه مشارکت و حمایت دستگاه مربوطه توضیحاتی ارائه دادند. از جمله پیشنهادات مطرح شده برگزاری کارگاه‌هایی با محوریت طرح مشکلات حوزه زرشک، استفاده از فضاهای تبلیغ فیزیکی رویداد، برگزاری تعدادی از کارگاه های آموزشی رویداد در محل کارخانه‌ها و مزارع زرشک، نتیجه محور بودن رویداد و حضور سرمایه گذاران حوزه محصولات کشاورزی، استفاده از شخصیت‌های شناخته شده ملی در رویداد، توجه به موضوع صادرات محصول زرشک، استفاده از ظرفیت صدا و سیما در جهت تبلیغ موضوع و تشکیل دبیرخانه دائمی برای این رویداد می‌توان اشاره کرد.
لازم به ذکر است در این جلسه علاوه بر نمایندگان اتاق بازرگانی و دانشگاه بیرجند، نمایندگانی از دفتر سرمایه گذاری و دفتر اقتصادی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، پارک علم و فناوری، سازمان تعاون روستایی، شرکت شهرک های صنعتی،  اتاق تعاون، منطقه ویژه اقتصادی، مرکز تحقیقات کشاورزی، جهاد کشاورزی و کانون زرشک و عناب استان نیز حضور داشتند.

آخرین ویرایش۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳