دیدار خیر و حامی آموزش عالی با رئیس دانشگاه بیرجند

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۵ کد : ۲۷۱۹۳ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۹۴
آقای حاج علی اکبر فلاحی، خیر و حامی نیک اندیش دانشگاه بیرجند روز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور در پردیس دانشگاه، ضمن بازدید از پروژه‌های خوابگاهی متأهلین با دکتر لامعی، رئیس دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دیدار و گفتگو کرد.
دیدار خیر و حامی آموزش عالی با رئیس دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، حاج علی اکبر فلاحی، مالک مجتمع کارخانجات کاشی و سرامیک فرزاد و حامی و خیر نیک اندیش دانشگاه در بدو ورود به پردیس دنشگاه از روند ساخت خوابگاههای متأهلی بازدید به عمل آورد. وی پس از بازدید از سه بلوک خوابگاهی متأهلین در جریان روند ساخت بلوک چهارم این مجموعه خوابگاهی قرار گرفت. حامی دانشگاه و عضو هیأت امنا و هیأ مدیره بنیاد حامیان همچنین با حضور در حوزه ریاست با دکتر لامعی، رئیس دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین جعفری دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار، دکتر لامعی ضمن تشکر و قدردانی از حسن توجه خیر نیک اندیش حاج آقا فلاحی برای بازدید از مجموعه خوابگاه‌های متأهلی در حال ساخت و همچنین مساعدت‌های بی دریغ ایشان در ساخت سه بلوک خوابگاه متأهلی سپاسگزاری کرد. 
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین جعفری از حمایت‌های بی‌دریغ حاج علی‌اکبر فلاحی برای برگزاری جشن ازدواج دانشجویی تشکر و قدردانی کرد و  همچنین خواستار شد که ایشان به عنوان بزرگترین خیر دانشگاهی در استان در زمینه ساخت و تکمیل خوابگاه‌های متأهلی مساعدت بیشتر داشته باشد.
در پایان، حاج علی اکبر فلاحی از پیگیری های مجدانه دکتر لامعی برای تکمیل خوابگاه‌ها تقدیر و تشکر کرد و در خصوص کمک به ادامه مراحل ساخت خوابگاههای متأهلی قول مساعد داد.

آخرین ویرایش۲۱ اسفند ۱۴۰۲